اجرای چهار هزار و 444 برنامه در دهه فجر امسال در آذربایجان غربی
کد خبر: 4118812
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸

اجرای چهار هزار و 444 برنامه در دهه فجر امسال در آذربایجان غربی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط ستاد دهه فجر استان و کمیته‌های اجرایی به خاطر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون چهار هزار و 44 برنامه در نظرگرفته شده که اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام ناصر آقایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام ناصر آقایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی 11 بهمن ماه در چهارمین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت مراسم یوم‌الله دهه فجر و ۱۲ بهمن اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در صحنه‌ها قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است و در شرایط کنونی استفاده از فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای دارد.
 
وی افزود: برنامه‌های چهل ‌و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در راستای جهاد تبیین برگزار شوند و در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نمایشگاه‌هایی برای دستاوردهای نظام و دولت ایجاد شود.
 
حجت‌الاسلام آقایی بیان کرد: در ستاد استانی 28 کمیته اجرایی تشکیل شده و 19 ستاد شهرستانی و در هر کدام بخش‌های مربوطه تشکیل شده و چهار جلسه ستاد استانی با حضور مقامات استانی برگزار شده است.
 
وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط ستاد دهه فجر استان و کمیته‌های اجرائی به خاطر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون چهار هزار و 44 برنامه در نظرگرفته شده که اجرا خواهد شد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: برنامه‌های شاخص این ایام با محوریت جهاد تبیین و امیدآفرینی از 12 بهمن با نواختن نمادین زنگ انقلاب و رژه 44 دستگاه موتور از فرودگاه شهید باکری ارومیه به سمت گلزار شهدا آغاز می‌شود.
 
وی گفت: افتتاح طرح‌های مسکن مهر به تعداد 202 واحد در شهرستان‌های ارومیه، ماکو و مهاباد، اهدای جهیزیه توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) به مبلغ 10 میلیارد ریال، افتتاح 15باب مدرسه در قالب 73 کلاس درس توسط سازمان همیاری و کمیته امداد و افتتاح 519 واحد مسکن مددجویی توسط کمیته همیاری و سازمان‌های حمایتی از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.
 
حجت‌الاسلام آقایی تصریح کرد: 237 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان و هفت پروژه کلنگ زنی به ارزش 200 میلیارد تومان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، اجرای گفتمان انقلاب اسلامی در مدارس، دانشگاه‌ها، پایگاه‌های بسیج و مساجد با حضور اساتید، روحانیون و مسئولان استان و برگزاری نشست‌های رسانه‌ای و مطبوعاتی توسط کمیته‌های 28 گانه استانی هم از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.
 
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه اعضای دانش‌آموزی در رشته‌های و چرخه‌سواری، دو و میدانی و کوه‌پیمایی، برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی در سطح استان، برگزاری جشنواره کشوری کاریکاتور توسط کمیته هنرمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری پویش دانش‌آموزی تکیه‌گاه امن به مناسبت روز پدر در سطح استان برنامه‌های دیگر است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: برگزاری جشن بزرگ آتابابا در مناطق محروم و حاشیه‌نشین شهر، دیدار و سرکشی از 800 نفر از پدران شهدا نیز از برنامه‌های این ایام محسوب می‌شود و کمیته رسانه ملی برنامه‌های متنوع و ویژه‌ای در قالب برنامه‌های زنده، مستند، گزارش با انعکاس دستاوردهای ملی تدارک دیده است.
 
وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن متفاوت‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود و ساعت 10 تجمع در میدان میدان ولایت‌فقیه و حرکت به سمت میدان انقلاب خواهد بود. حجت‌الاسلام آقایی تصریح کرد: در مسیر راهپیمایی برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد و تمام ادارات باید نمایشگاهی از دستاوردهای خود برپا کنند و در میدان انقلاب نیز سخنران ویژه کشوری حضور خواهد داشت.
انتهای پیام
captcha