زنگ انقلاب در سردشت نواخته شد
کد خبر: 4119090
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷

زنگ انقلاب در سردشت نواخته شد

زنگ انقلاب به مناسبت گرامیداشت چهل‌وچهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرماندار، جانشین سپاه سردشت، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و مسئولین شهرستان در مدرسه شاهد شهرستان نواخته شد.

زنگ انقلاب در سردشت نواخته شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، لقمان خسروپور، فرماندار سردشت، امروز 12 بهمن در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در سردشت، گفت: توجه به بند بند بیانیه گام دوم انقلاب بسیار ضروری است.

وی ادامه داد: بنابراین برای اینکه بتوانیم در چهل سال دوم انقلاب موفق‌تر شویم، لازم است، این بیانیه را مطالعه کنیم، بفهمیم و درنهایت عملی کنیم.

وی نقش جوانان به‌خصوص نسل دانش‌آموز را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب مورد تاکید قرار داد و گفت: از نسل جدید به هیچ عنوان نباید غفلت کنیم، چون آنها سرمایه‌های اصلی این مرزوبوم هستند.

حجت‌الاسلام محسن حمزه‌صحیحی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت، در ادامه این مراسم، با گرامیداشت دهه فجر، اظهار کرد: 12 بهمن یک روز بی‌نظیر در تاریخ انقلاب است، پس نباید گذر ایام، غبار غفلت و فراموشی بر آن بیفکند.

وی افزود: مردم حاضر شدند، با جان و دل برای پیروزی انقلاب اسلامی قیام کنند، تا تحقق آن آرام ننشستند، پس ما نیز باید برای حفظ این انقلاب اسلامی با جدیت مضاعف تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha