اختتامیه جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» 20 بهمن در ارومیه برگزار می‌شود
کد خبر: 4119146
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷

اختتامیه جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» 20 بهمن در ارومیه برگزار می‌شود

معاون سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اختتامیه جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» 20 بهمن ماه امسال با حضور مسئولان، خانواده شهدا و منتخبین در ارومیه برگزار می‌شود.

اختتامیه جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» 20 بهمن در ارومیه برگزار می‌شودعزت‌الله ابراهیمی معاون سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، گفت: نوزدهمین مرحله جشنواره ملی «سرزمین ره‌آورد نور» در جنوب کشور اسفند ماه برگزار می‌شود، به تبع آن دومین مرحله استانی از این رویداد در آذربایجان غربی به میزبانی ارومیه 20 بهمن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای این جشنواره در 13 رشته شامل خوشنویسی، نقاشی، عکس، پوستر، سفرنامه‌، فیلم مستند، فیلم داستانی، متن ادبی، دل‌نوشته، شعر، پژوهش، زندگی‌نامه‌نویسی و فضای مجازی آثار جمع‌آوری شده است، ادامه داد: 5 هزار و 329 اثر به دبیرخانه رسیده است، که رشد 38 درصدی نسبت به اولین دوره آن در سال 1398 دارد.

معاون سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: اختتامیه همزمان با عملیات غرورآفرین والفجر 8 در 20 بهمن سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه در جشنواره فوق 39 نفر برگزیده شده و تجلیل خواهند شد، ادامه داد: آیین اختتامیه با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دست‌اندرکاران راهیان نور از جمله راویان، خادمین شهدا و ایثارگران و منتخبین جشنواره برگزار می‌شود.

وی سخنران این آیین را سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و حاج حسین یکتا راوی برجسته و یادگار هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: تقدیر از خانواده شهدا، تجلیل از نفرات برگزیده، اجرای سرود، نمایش و ... برنامه‌های تدارک یافته هستند.

ابراهیمی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سبک زندگی شهدا، گسترش راهیان‌نور و معرفی فرهنگ دفاع مقدس در قالب هنر و رسانه را از جمله اهدافی برشمرد که از برگزاری این جشنواره دنبال می‌شود.

انتهای پیام
captcha