معلم نقش بی‌بدیلی در توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی دارد
کد خبر: 4120506
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲

معلم نقش بی‌بدیلی در توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی دارد

فرمانده سپاه بوکان گفت: معلم‌ها به طورکلی جامعه فرهنگی در توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی نقش بی‌بدیلی دارند، چراکه مسئولیت پرورش آینده‌سازان را برعهده گرفته‌اند.

معلم نقش بی‌بدیلی در توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی داردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، صمدمحمد علیزاده فرمانده سپاه بوکان، امروز 18 بهمن در همایش بزرگ بانوان فرهنگی که با همت کانون بسیج فرهنگیان سپاه بوکان در سالن اجتماعات سردار سلیمانی در این شهرستان برگزار شد، گفت: معلم‌ها به طورکلی جامعه فرهنگی و کسانی که در نظام آموزشی کشورمان خدمت می‌کنند، در توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی نقش بی‌بدیلی دارند، چون مسئولیت پرورش آینده‌سازان این مرزوبوم را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه، پیشرفت آینده این سرزمین مرهون تلاش و فداکاری معلم است، ادامه داد: برای اینکه معلم‌ها بیشتر اثرگذار شوند، لازم است، در زمینه جهاد تبیین نیز وارد عمل شون، نسبت به دستاوردهای نظام اسلامی نسل جدید را آگاه کنند.

فرمانده سپاه بوکان ادامه داد: بدون‌تردید قیام ۵۷ که این انقلاب را به پیروزی رساند، از بستر کلاس درس‌های حضرت امام (ره) که خود یک معلم بود شروع شد، درنهایت توانست دودمان رژیم پهلوی را بر باد داد.

علیزاده تصریح کرد: کسانی که در چهارچوب آموزش‌وپرورش فعالیت می‌کنند، پرورش‌دهندگان و هدایت‌کنندگان آینده این کشور هستند.

وی ادامه داد: تعریف فعل خواستن برای دانش‌آموزان توسط معلمین می‌تواند کشور را به مسیر پیشرفت در همه حوزه‌ها ببرد، کمااینکه هم‌اکنون و به واسطه تلاش معلمان گذشته اکنون ما پیشرفت‌های گسترده‌ای در همه زمینه‌ها داشته‌ایم.

انتهای پیام
captcha