حجت‌الاسلام حسنی الگوی خدمت صادقانه برای مسئولان است
کد خبر: 4142756
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

حجت‌الاسلام حسنی الگوی خدمت صادقانه برای مسئولان است

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: مسئولان باید از خدمت صادقانه، پایداری، اقتدار و تعصب حجت‌الاسلام حسنی به آرمان‌های انقلاب که باعث شد به نشان درجه یک شجاعت دست بیابد الگو بگیرند و مصمم پشت ولایت فقیه باشند.

مجاهد نستوه آذربایجان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا حسنیرسول خداویردی‌وند کشتیبان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی با گرامیداشت سالگرد رحلت ملکوتی مجاهد نستوه آذربایجان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامرضا حسنی،‌ گفت: وی یکی از روحانیون مبارز و مجاهدی نستوه در آذربایجان با خط و خطوط ولایی و حزب‌الهی نماد پایداری و اقتدار مردم ایران به‌خصوص آذربایجان و سردار امام خمینی(ره) بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در وصف حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسنی فرمودند: «او افسر شجاع دوران دفاع مقدس و مبارزات قبل و پس از انقلاب بود».

کشتیبان بیان کرد: وی سوابق درخشانی در عرصه دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی دارند که به نسل جوان باید نشان داده شود که چه کار ارزشمندی اتفاق افتاده است و ما نیز هر کدام به سهم خودمان باید ادامه دهنده راه آن‌هاباشیم. نسل امروز و آینده باید از مجاهدت‌های مجاهدان سرزمینشان آگاه باشند که چه زحمت‌هایی برای امنیت و سربلندی آن هزینه شده است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: مسئولان باید از پایداری و اقتدار و نوع تعصب شیخ حسنی به آرمان‌های انقلاب که باعث شد به نشان درجه یک شجاعت دست بیابد الگو بگیرند و مصمم پشت ولایت فقیه باشند و در عین حال خدمت صادقانه را سرلوحه کارهای خود قراردهند.

وی در پایان گفت: مجاهد نستوه نماد وحدت و شجاعت در مبارزه با طاغوت و مظهر ایران‌دوستی و همچنین تکیه‌گاه استوار انقلاب در این خطه از میهن اسلامی ازجمله شیعه، سنی و سایر مذاهب و اقوام بود.

 

 

 

انتهای پیام
captcha