یادواره شهدای دفاع مقدس در باروق برگزار شد
کد خبر: 4171653
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴

یادواره شهدای دفاع مقدس در باروق برگزار شد

یادواره شهدای دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در باروق برگزار شد.

محمد پیری فرماده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمد پیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، امروز 5 مهر در یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس که با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در باروق برگزار شد، گفت: بدون تردید جایگاهی بالاتر از شهید و شهادت وجود ندارد، به‌طوری که شهید از شان و منزلتی نزد خداوند متعال برخوردار هستند، که حتی بزرگان نیز به آن غبطه می‌خورند.

وی ضمن اشاره به اینکه، روحیه ایثار، فداکاری و شهادت‌طلبی در جبهه‌ها موج می‌زد، گفت: فرهنگ و روحیه شهادت‌طلبی موضوعی بود، که دشمنان نظام و انقلاب از آن غافل بوده و در محاسبات خود آن را مطرح نکرده بودند.

پیری با بیان اینکه دشمن امروز از ترویج روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در هراس و وحشت به سر می‌برد، افزود: همین روحیه ایثار و شهادت‌طلبی است، که سبب شد دشمنان در مقابل رزمندگان اسلام تسلیم شوند.

وی قدرت و ابهت رزمندگان را جلوه‌ای از قدرت اسلام دانست و گفت: ایمان به خدا، معنویت، اتحاد و تبعیت از ولایت رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس محسوب می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه امروز دشمن صحنه نبرد را عوض کرده و از جنگ سخت به جنگ نرم و ترکیبی روی آورده است، تصریح کرد: بنابراین ما نیز باید شیوه‌های دفاع را تغییر دهیم.

وی بیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه جنگ ترکیبی و نرم را در اولویت خود قرار داده‌اند و از این طریق می‌خواهند اذهان و افکار جوانان ما را مدیریت کرده و به اهداف خود دست یابند.

پیری با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب از قدرت، اراده و ایمان جوانان ما در هراس به سر می‌برند، گفت: بنابراین استکبار جهانی روز به روز فشارها و تهدیدات علیه نظام، انقلاب و مردم ایران اسلامی را بیشتر می‌کند، با وجود همه تهدید‌ها و دسیسه‌های دشمن شاهد هستیم، مردم ایران اسلامی هنوز هم با عزم راسخ به آرمان‌های خود پایبند هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: بدون تردید به هر دولت و ملتی تا این حد فشار وارد می‌شد، شکست خورده و از آرمان‌ها و اهداف متعالی خود دست می‌کشید، اما ملت ایران اسلامی استوار ایستاده و به برکت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری به یک قدرت تأثیرگذار در منطقه و نیز الگویی برای همه کشورهای مستضعف تبدیل شده است، که ما همه این‌ها را از اسلام و مکتب سیدالشهداء(ع) داریم.

انتهای پیام
captcha