مردم میاندوآب در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تجمع کردند
کد خبر: 4176347
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱

مردم میاندوآب در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تجمع کردند

اقشار مختلف مردم در میاندوآب با هدف حمایت از ملت مظلوم فلسطین و درراستای محکومیت اقدامات ددمنشانه ایادی استکبار جهانی تجمع کردند.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده امام جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب، امروز 26 مهر در تجمعی که با هدف حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعتراض به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در این شهرستان برگزار شد، گفت: بمباران بیمارستان و به خاک و خون کشیدن غیرنظامیانی که به بیمارستان پناه برده‌اند، اوج خباثت سران این رژیم منحوس است.

وی بر لزوم تشریح ابعاد مختلف این جنایت در برهه کنونی تاکید کرد و گفت: چنانچه ملت‌ها درجریان وحشی‌گری‌های این دولت جعلی و رژیم منحوس قرار گیرند به دولت‌های خود بابت روابط حسنه‌ای که با صهیونیست دارند، اعتراض خواهند کرد.

وی جهاد تبیین را در برهه حساس کنونی یک رسالت خطیر و موضوع حائز اهمیت دانست و گفت: دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی باید خصیصه بارز هر فرد انقلابی باشد، بنابراین لازم است در شرایط کنونی نسبت به شناساندن ماهیت واقعی سران این رژیم کودک‌کش اهتمام شود.

امام‌جمعه میاندوآب خاطرنشان کرد: پیروزی حق بر باطل یک موضوع مسلم بوده و وعده خداوند متعال بر این امر استوار است، بنابراین باید بر استقامت و پایداری تاکید شود.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده ضمن ابراز تاسف از اینکه حجم جنایت رژیم صهیونیستی به معنای واقعی کلمه بالا و حاصل آن دردآور است، گفت: زبان از بیان جنایت‌هایی که در این ایام مرتکب شده‌اند قاصر است ولی با این همه تمام اتفاقاتی که رخ داده است، باید بیان شده و ثبت و ضبط شود تا به جهان انعکاس پیدا کند.

وی با بیان این‌که عملیات طوفان‌الاقصی یکی از افتخارات دنیای اسلام در عصر حاضر به شمار می‌رود، گفت: جنایاتی که در غزه اتفاق می‌افتد در تضاد با همه کنوانسیون‌های بین‌المللی است و در هیچ کجای دنیا کودکان و کادر درمان را قتل عام نمی‌کنند.

امام‌جمعه میاندوآب ادامه داد: رژیم صهیونیستی شب گذشته ثابت کرد نه‌تنها بویی از انسانیت نبرده است، بلکه اصرار بر این دارد همه جهانیان ماهیت پلید و ذات خبیثی را که دارد بشناسند.

انتهای پیام
captcha