نتیجه دنیاطلبی غفلت از موضوع ظهور است
کد خبر: 3890325
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

نتیجه دنیاطلبی غفلت از موضوع ظهور است

امام جمعه تکاب گفت: غفلت از بحث ظهور نتیجه دنیاطلبی و غرق شدن در لذائذ مادی گوناگون است و اگر معاد و جلب رضایت خداوند مد نظر انسان باشد او از این غفلت بیدار خواهد شد.

نتیجه دنیاطلبی غفلت از موضوع ظهور استحجت الاسلام عیسی برادری، امام جمعه تکاب، در گفت وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه هر چند در حال حاضر برگراری هرگونه تجمع و جشن به صلاح نیست، اظهار کرد: اما از طریق تشکیل کمپین‌های دعا، ختم صلوات برای سلامتی امام عصر ارواحنا فداه و کمک به مستمندان می‌توان جشن نیمه شعبان را به صورت فراگیر برگزار کرد.

وی با اشاره به فرصت‌های فضای مجازی برای ارتباط با اقوام و فامیل و تبریک اعیاد شعبانیه افزود: در دوران قرنطینه هم می‌توان با پیامک، تماس تلفنی و از طریق فضای مجازی، جشن‌های فامیلی و دوستانه را به صورت مجازی برگزار کرد و از این طریق از حال یکدیگر جویا شد.

امام جمعه تکاب در ادامه با اشاره به دلایل غفلت از مبحث ظهور در عصر حاضر عنوان کرد: غفلت از بحث ظهور نتیجه دنیاطلبی و غرق شدن در لذائذ مادی گوناگون است و اگر معاد و جلب رضایت خداوند مد نظر انسان باشد او از این غفلت بیدار خواهد شد.

وی با اشاره به نقش خانواده‌ها در تربیت فرزندان مهدوی تصریح کرد: خانواده مثل ریشه است و اگر این ریشه محکم باشد تاثیر وصف‌‌ناپذیری بر روی جوان و سایر اعضا خواهد گذاشت، توجه به معنویت اعضای خانواده و ترغیب آنها به استفاده از فرصت‌ها و تقویت بنیه معنوی آنها می‌تواند مصونیت‌بخش باشد.

حجت‌الاسلام برادری خاطرنشان کرد: خانواده‌ها باید با احصاء نیازهای مادی و معنوی جوانان خود، با بهترین روش‌ها و با ملایمت و زبان نرم، از گرفتار شدن آنها پیشگیری کرده و با استفاده از معنویت این ماه‌ها و ایام، اعتقادات جوانان را قوام بیشتری ببخشند چرا که هر چه معنویت در خانواده بیشتر باشد و انجام وظایف دینی و انقلابی بهتر پیش برود، مهدویت خود به خود جا خواهد افتاد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha