بازگشایی مساجد آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3902394
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

بازگشایی مساجد آذربایجان‌غربی

روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با هماهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان طی اطلاعیه‌ای خبر از بازگشایی مساجد داد.

بازگشایی مساجد آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با هماهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد از تاریخ 11 خرداد ماه 1399 مساجد و اماکن مذهبی استان برای انجام مراسم دینی بر اساس ستاد ملی پیشگیری از کرونا باز خواهد بود.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«مردم شریف و مؤمن آذربایجان‌غربی 

با سلام و سپاس از زحمات و تلاش‌های کادر بهداشتی و درمانی کشور و همراهی مردم مؤمن و فهیم ایران اسلامی، به ویژه مردم غیور آذربایجان‌غربی و نمازگزاران عزیز، خداوند متعال را شاکریم که دستور بازگشایی مساجد و اماکن مذهبی از سوی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا صادر شد و بدین‌وسیله با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اعلام می‌شود که مساجد و اماکن مذهبی استان با رعایت اصول کامل بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی صرفاً برای اقامه نماز جماعت بازگشایی خواهد شد.

ضمنا روحانیت و متولیان مساجد استان نیز با همکاری و همراهی نمازگزاران محترم با رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی از جمله ضد عفونی کردن مساجد و سرویس‌های بهداشتی، تهویه مناسب مسجد و تأکید بر رعایت بهداشت فردی زمینه برگزاری نمازهای جماعت در مساجد را فراهم خواهند ساخت».

انتهای پیام
captcha