اجرای ۳۳۰ برنامه در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3914450
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

اجرای ۳۳۰ برنامه در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی گفت: ۳۳۰ برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر با شعار «نهضت حسینی، مطالبه‌گری و فرهنگ‌سازی» در سطح استان برگزار می‌شود.

اجرای بیش از ۳۳۰ برنامه در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام بهنام دلریش، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی، 13 مرداد ماه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: در این هفته 330 برنامه مختلف برگزار می‌شود که به طور متوسط در هر شهرستان 28 برنامه اجرا خواهد شد.

وی افزود: این برنامه‌ها با شعار « نهضت حسینی، مطالبه‌گری و فرهنگ‌سازی» اجرا شده و با هشتگ «بی‌تفاوت نباشیم» بازتاب رسانه‌ای پیدا خواهد کرد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی ادامه داد: عمل به وظیفه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه سنگینی بوده که برعهده مردم نهاده شده است و هرکسی در حد توان خویش باید به این وظیفه عمل کرد.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) جان خویش را در راه احیای این موضوع فدا کرد، بیان کرد: در کنار عزاداری برای امام حسین(ع) باید فلسفه و هدف قیام ایشان را نیز دانست و سیره و روش ایشان را نیز در زندگی به کار برد.

حجت‌الاسلام دلریش تصریح کرد: در یک جامعه اگر به خوبی به وظیفه امر به معروف و نهی از منکر عمل شود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کاهش یافته و جامعه نیز به سمت اخلاق‌مداری و رعایت حق یکدیگر حرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امسال شیوع کرونا شرایط متفاوتی را در کشور ایجاد کرده است، گفت: دامنه عمل به امر به معروف و نهی از منکر به قدری گسترده است که در این شرایط نیز می‌توان با استفاده از ابزارها و فناوری‌های جدید به این وظیفه عمل کرد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی اظهار کرد: یکی از بهترین روش‌ها برای امر به معروف و نهی از منکر، این است که فرد ابتدا خود را مقید به رعایت برخی اصول و قواعد کرده و سپس دیگران را به انجام یک کار خیر و نهی از کار زشتی دعوت کند.

انتهای پیام
captcha