اجرای ۳۳۰ برنامه به‌مناسبت هفته امربه معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی
کد خبر: 3916214
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

اجرای ۳۳۰ برنامه به‌مناسبت هفته امربه معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی گفت: امسال در هفته امر به معروف و نهی از منکر ۳۳۰ برنامه با شعار «نهضت حسینی، مطالبه‌گری و فرهنگ‌سازی» اجرا می‌شود.

330 برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین، بهنام دلریش علیمردان، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی، 22 مرداد ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اهمیت امر به معروف و نهی از منکر آنچنان است که خداوند امت ممتاز را امتی تعریف کرده که میزان توجه آنها به امر به معروف و نهی از منکر به عنوان معیار و سنجش بیان شده است.

وی افزود: برای احیای امر به معروف و نهی از منکر باید از ظرفیت تمام دستگاه‌ها و نهادها استفاده شود و ستاد امر به معروف و نهی از منکر عنوان متصدی احیای امر به معروف و نهی از منکر 16 گروه تخصصی دارد که در هرکدام وظایف خاصی را برعهده دارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت مطالبه‌گری ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر تنها ستاد یا اداره‌ای است که معاونت مطالبه گری دارد. ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نگاه ویژه‌ای به فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر داشته و رسانه‌ها و مطبوعات نیز در این راستا یاری‌گر ستاد باشند.

دلریش تصریح کرد: رویکرد جدید در ستاد امر به معروف و نهی از منکر نگاه تخصصی بوده و این ستاد در نظر دارد تا در این ارتباط اقدام به گفتمان‌سازی و جریان‌سازی کند تا در نهایت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جا بیفتد.

وی با بیان اینکه هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر با هفته اول محرم یکی است، اظهار کرد: در این هفته 330 برنامه اجرا خواهد شد که مهمترین محور این برنامه‌ها مربوط به فضای مجازی و رسانه بود و با شعار «نهضت حسینی، مطالبه‌گری و فرهنگ‌سازی» این برنامه‌ها اجرا خواهد شد. از آنجایی که امسال فضای مجازی محور برنامه‌های هفته امر به امر و نهی از منکر است بنابراین هشتک «بی‌تفاوت نباشیم» شعار کلیدی برنامه‌های این هفته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی در پایان اظهار کرد: بیش از چهار هزار و 500 طلایه‌دار توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ساماندهی شده‌اند.

 

انتهای پیام
captcha