معرفی نفرات برتر مسابقه «خوانش خطبه غدیر» در آذربایجان غربی
کد خبر: 3916664
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

معرفی نفرات برتر مسابقه «خوانش خطبه غدیر» در آذربایجان غربی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی از معرفی برگزیدگان نفرات برتر مسابقه «خوانش خطبه غدیر» خبر داد.

معرفی نفرات برتر مسابقه «خوانش خطبه غدیر»حجت‌الاسلام اباذر بیگی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه مسابقه «خوانش خطبه غدیر» از سوی کانون‌های مساجد خوی برگزار شده بود، اظهار کرد: امروز نفرات برتر این مسابقه اعلام و بدین ترتیب این مسابقه نیز خاتمه یافت.

وی با اشاره به اینکه مسابقه «خوانش خطبه غدیر» در دو بخش تصویری و صوتی برگزار شد، افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا اجرای برنامه‌های ویژه عید غدیر با محدودیت همراه بود که بنابراین سعی شد این مسابقه نیز به صورت غیرحضوری برگزار شود. با همه این شرایط، استقبال اعضا از این مسابقه قابل قبول بود و از تمام گروه‌های سنی در این مسابقه شرکت داشتند.

بیگی تصریح کرد: در نهایت با ارزیابی آثار ارسالی از بین آقایان، کارگر و شرف‌خانی از کانون بقیه‌الله و از بین بانوان، فرج پور و شاه‌نظری از کانون منتظر خوی موفق به کسب مقام‎‌های برتر شدند.

وی اظهار کرد: غدیر یک واقعه حتمی و مسلم در تاریخ جهان اسلام است که باید وقایع این روز و پیام غدیر برای نسل جوان تبیین شود و هدف از برگزاری مسابقه نیز همین انتقال پیام و مفاهیم غدیر به نسل جوان بود.

گفتنی است، مسابقه «خوانش خطبه غدیر» در دو بخش صوتی و تصویری برگزار شد که در بخش صوتی شرکت‌کنندگان در یک فایل صوتی سه دقیقه‌ای باید قسمتی از خطبه غدیر را قرائت می‌کردند و در بخش تصویری نیز متاسبقین باید یک فیلم کوتاه سه دقیقه‌ای از قرائت خودشان از ترجمه خطبه غدیر را ارسال می‌کردند.

انتهای پیام
captcha