تبیین خدمات بسیج در امیدآفرینی تاثیر زیادی دارد
کد خبر: 4102561
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶

تبیین خدمات بسیج در امیدآفرینی تاثیر زیادی دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت گفت: تبیین خدمات بسیج در امیدآفرینی تاثیر بسیار زیادی دارد، پس باید در این زمینه تلاش کرد.

تبیین خدمات بسیج در امیدآفرینی تاثیر زیادی داردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محسن‌ حمزه‌صحیحی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت 5 آذر در تجمع نمایش اقتدار بسیج که در مسجد جامع سردشت برگزار شد، گفت: بسیج در عمل ثابت کرده است، که شجره طیبه و درخت تنومندی است و روزبه‌روز نسبت به گذشته پرثمر می‌شود؛ تبیین خدمات بسیج در امیدآفرینی تاثیر بسیار زیادی دارد، پس باید به این مهم زیاد پرداخت.

وی تلاش برای دفاع از مظلوم همچنین حمایت عملی و فکری از مستضعفین را یکی از مهم‌ترین آرمان‌های بسیج عنوان کرد و گفت: این مجموعه ارزشی و انقلابی تاکنون در راه تحقق آرمان‌های اصیل خود گام‌های بلندی برداشته است، بنابراین می‌طلبد ما نیز در کنار آن باشیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیج از نخستین روزهای تاسیس تاکنون که 43 سال از پیروزی رسیدن انقلاب سپری شده است، همواره پشتیبان ولایت‌فقیه بوده و هیچ‌گاه از این راه اصیل خود منحرف نشده است، گفت: کسی که ادعای انقلابی‌گری می‌کند، باید حامی و پشتیبان ولی‌فقیه باشد، که بسیج ثابت کرده، در عمل به منویات رهبری پایبند است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی مربوط به دوران و گروه خاصی نیست، بلکه در قلب جای‌جای ملت ایران رخنه کرده است، گفت: این نهاد انقلابی در هشت سال دفاع مقدس، سازندگی پس از جنگ، علم‌آموزی، مقابله با کرونا، ایستادگی مقابل تحریم‌ها، مقابله با آشوب‌ها و اغتشاشات با جدیت وارد کارزار شده است.

انتهای پیام
captcha