معرفی رئیس جدید ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی
کد خبر: 4103420
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶

معرفی رئیس جدید ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی

طی مراسمی از زحمات علی برزگری تقدیر و حجت‌الاسلام مهدی‌پور به‌عنوان رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی منصوب شد.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی ۸ آذر در آیین تکریم و معارفه مسئول ستاد اقامه نماز استان با تقدیر از زحمات مسئول سابق این مجموعه اظهار کرد: آقای برزگر چهره شاخص، تاثیرگذار و معنوی استان هستند که متاسفانه به درخواست خود از این مسئولیت کناره‌گیری کردند.

 وی با اشاره به اهمیت عبادت و نماز افزود: همه عالم هستی در حال عبادت و تسبیح خداوند هستند خداوند این اذن را به انسان داده که به‌شکل نماز در اوقات مختلف وارد ردیف عبادت‌کنندگان شود.

امام‌جمعه ارومیه ادامه داد: کسانی که در دنیا خداوند را عبادت نکرده‌اند در قیامت وقتی ندا آید که در مقابل عظمت خداوند سجده کنید توان سجده کردن نخواهند داشت لذا نماز و عبادت عنایت خداوند برای دنیا و آخرت انسان است.

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاد اقامه نماز کشور گفت: کارهای بسیار عمیقی در خصوص اقامه نماز در کشور با همت حاج آقای قرائتی انجام شده است.

 نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با تأکید بر همکاری بیشتر مسئولان با ستاد اقامه نماز استان گفت: همه باید در راستای برپایی نماز با ستاد اقامه نماز همکاری کنند محوریت دین نماز است و اگر نماز در جامعه نهادینه شود مشکلات فرهنگی جامعه حل می‌شود.

در پایان حجت‌الاسلام مهدی‌پور به‌عنوان رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی منصوب شد.

 

انتهای پیام
captcha