راه‌اندازی بیمارستان صحرایی ۱۸۰ تخت‌خوابی توسط قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش در خوی
کد خبر: 4118457
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی ۱۸۰ تخت‌خوابی توسط قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش در خوی

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش اظهار کرد: بیمارستان صحرایی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش با ظرفیت ۱۸۰ تخت‌خواب و اتاق عمل سیار در منطقه زلزله‌زده خوی راه‌اندازی شده است.

بیمارستان صحراییبه‌گزارش ایکنا به‌نقل از روابط‌عمومی قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش، علی حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش اظهار کرد: بیمارستان صحرایی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش با ظرفیت ۱۸۰ تخت‌خواب و اتاق عمل سیار در منطقه زلزله‌زده خوی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در این بیمارستان کادرهای درمان ارتش شامل پزشک عمومی، متخصص بیهوشی، متخصص ارتوپد، جراح عمومی مستقر و آماده‌ خدمت‌رسانی ۲۴ ساعته به مردم زلزله‌زده خوی و روستاهای اطراف هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش تصریح کرد: تعداد ۱۲‌ دستگاه آمبولانس‌ از قرارگاه شمال‌غرب هم‌اکنون در منطقه خوی مستقر بوده و کار تخلیه و انتقال مجروحان را انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: تمامی اقلام دارویی اورژانسی و ضروری توسط بهداری ارتش در بیمارستان هم صحرایی تعبیه شده و مردم از این بابت به هیچ عنوان نگران نباشند.

حاجیلو خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۲ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه‌ یگان‌های ارتش طبخ و بین مردم آسیب‌دیده توزیع شده است‌.

وی گفت: افتخار ارتش خدمت بدون منت به مردم است و تا آخرین لحظه و تا بر طرف شدن مشکلات هموطنان عزیزمان در کنار آنها خواهد بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
captcha