فعالیت ۶۰ گروه جهادی برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی
کد خبر: 4118460
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸

فعالیت ۶۰ گروه جهادی برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ۶۰ گروه جهادی برای امدادرسانی به مردم در خوی مستقر شده است و از همان ساعات نخست ۱۵ دستگاه آمبولانس در لحظات اولیه زلزله به منقطه اعزام شدند.

سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، ۱۰ بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ایستادگی مردم در ۴۴ سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دین‌داری مردم رمز ایستادگی انقلاب اسلامی در طول سالیان گذشته بوده و خون بابرکت شهدا نیز این مسیر را تضمین کرده تا اکنون جمهوری اسلامی باعزت و موفق باشد.

وی با اشاره به خدمات سپاه در مناطق زلزله‌زده خوی افزود: در نخستین ساعات وقوع زلزله، سپاه در منطقه حضور یافت و بازرسی از شرایط منطقه انجام و تدابیر لازم برای خدمات‌رسانی به مردم اندیشیده شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: ۶۰ گروه جهادی برای امدادرسانی به مردم در خوی مستقر شده است و از همان ساعات نخست ۱۵ دستگاه آمبولانس در لحظات اولیه زلزله به منقطه اعزام شدند.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر تصریح کرد:  ۱۲۰ عنوان برنامه با هفت هزار و ۲۰۰ ریزبرنامه در دهه فجر امسال برگزار می‌شود که رژه موتوری نیروهای مسلح، رزمایش الی بیت‌المقدس، اجرای برنامه‌های جهاد تبیین، جشنواره رهاورد نور، جشنواره مالک اشتر پایگاه‌های بسیج، همایش علما و روحانیون، برگزاری مسابقات فرهنگی، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای سپاه و برگزاری جشن و  جنگ شادی از جمله این برنامه‌ها هستند.

انتهای پیام
captcha