آزادی مادر بدهکار زندانی با کمک بانوان جامعه زنان پیشکسوت سپاه شهدای آذربایجان غربی
کد خبر: 4129365
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

آزادی مادر بدهکار زندانی با کمک بانوان جامعه زنان پیشکسوت سپاه شهدای آذربایجان غربی

 بانوان خیر عضو جامعه زنان پیشکسوت جهاد و شهادت سپاه شهدای آذربایجان غربی در آخرین روز سال‌جاری با همت بلند خود، مادر بدهکار مالی را آزاد کرد.

بانوان جامعه زنان پیشکسوت سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌مل زندان‌های آذربایجان غربی، روز دوشنبه در آخرین روز سال ۱۴۰۱، بانوان خیر عضو جامعه زنان پیشکسوت جهاد شهادت سپاه شهدای آذربایجان غربی با همت بلند خود، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال بدهی یک مادر بدهکار مالی جرائم غیرعمد را به حساب ستاد دیه آذربایجان غربی واریز کردند.

همچنین با مشارکت و کمک ویژه ستاد مردمی دیه استان و پیگیری مددکار اجتماعی و با اخذ رضایت از شاکی در این راستا، زندانی نیازمند مالی که یک مادر بود، از زندان ارومیه آزاد شد.

مجموع بدهی ابن مادر ۸۲۰ میلیون ریال بود که ۲۰۰ میلیونی ریال از سوی بانوان خیّر بسیجی، ۵۰۰ میلیون ریال کمک ویژه ستاد دیه و ۱۲۰ میلیون ریال هم گذشت شاکی بود تا او در آخرین روز سال به آغوش خانواده بازگردد.

کمک ۴۰۰ میلیون ریالی بانوی خیّر خارج از کشور صرف آزادی زندانی نیازمند شد

براساس این گزارش، چند ساعت مانده با پایان سال ۱۴۰۱، مدیر موسسه خیریه کاچار با حضور در دفتر ستاد دیه آذربایجان غربی به نیابت از بانوی خیّر خارج از کشور مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال کمک مالی برای آزادی زندانی نیازمند را واریز کرد.

مدیر موسسه خیریه کاچار دو روز قبل با مراجعه به ستاد دیه و اعلام میزان کمک بانوی خیّر خارج از کشور، درخواست معرفی مددجوی نیازمند برای آزادی در شب عید را کرده بود.

با معرفی مددجوی سرپرست خانواده ۶ نفره که محکومیت مالی یالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال داشت که با همکاری ستاد دیه مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال، گذشت ۱۰۰ میلیون ریالی شاکی، ۴۰۰ میلیون ریال کمک موسسه و مابقی از محل نقدینگی خانواده پرداخت شد.

مدیر موسسه خیریه کاچار ساعت هشت و ۴۰ شب ۲۹ اسفند با حضور در دفتر ستاد مردمی دیه استان آذربایجان غربی مبلغ کمک خیر خارج از کشور را به نیابت واریز کرد تا این زندانی بتواند سال نو در کنار خانواده باشد.

 

انتهای پیام
captcha