تبعیت از ولایت مهم‌ترین بخش از سیره شهداست
کد خبر: 4129429
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

تبعیت از ولایت مهم‌ترین بخش از سیره شهداست

فرمانده سپاه شاهین‌دژ گفت: تبعیت از ولایت‌فقیه بخش مهمی از سیره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است، پس باید در این راه تلاش کنیم.

تبعیت از ولایت مهم‌ترین بخش از سیره شهداستبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، منصور یوسفی، فرمانده سپاه شاهین‌دژ، امروز دوم فروردین، در همایش تجدید میثاق با شهدا که در مزارشهدای گمنام این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، گفت: تبعیت از سیره شهدا بخش مهم و غیرقابل‌تفکیک از سیره شهداست، پس لازم است، با همه توان خود تلاش کنیم.
وی فرا رسیدن سال جدید را تبریک گفت، همچنین نام‌گذاری امسال به عنوان «مهار تورم، رشد تولید» توسط رهبر معظم انقلاب را یادآوری کرد، گفت: ایشان در عرصه اقتصادی همچنین معیشت مردم دغدغه‌های جدی دارند، بنابراین لازم است، برای رفع نگرانی‌های ایشان اهتمام شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ ادامه داد: مسئولان حوزه اقتصاد و اشتغال در این زمینه مسئولیت سنگینی دارند، ولی ما باید به سهم خود در این زمینه باید تلاش کنیم؛ چراکه لازمه رفع هر مشکلی تعامل و هم‌افزایی است.
وی با بیان اینکه خانواده شهدا دین خود نسبت به نظام و انقلاب را ادا کرده‌اند، اکنون وظیفه ما است، پای کار بیاییم، گفت: خانواده‌هایی که شهدایی در راه اسلام، دفاع از هویت جوامع اسلامی و مقابله با طاغوت، تقدیم کرده‌اند، به فوز و رستگاری دست پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha