آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه بوکان برگزار شد
کد خبر: 4173994
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه بوکان برگزار شد

آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه بوکان با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و خانواده معظم شهدا در این شهرستان برگزار شد.

محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی شب گذشته، 16 مهر در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه که در سالن اجتماعات سردار سلیمانی بوکان برگزار شد، گفت: پیشرفت همه‌جانبه در سایه امنیت به طور قطع دست‌‌یافتنی است، پس باید در این سمت و سو گام برداشته شود.

وی با بیان اینکه، تأمین امنیت در همه جوامع ضروری بوده و یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم به شمار می‌رود، ادامه داد: پس این مقوله بزرگ‌ترین نیاز جوامع بشری برای زندگی بهتر و توسعه و پیشرفت است.

رجبی ادامه داد: در کشور و استان ما امنیت پایدار سرفصل خواسته‌های ماست که البته با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های همه رزمندگان اسلام و با حضور مردم این مهم فراهم شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: ارائه خدمت به مردم برای توسعه و عمران و زندگی بهتر برای نظام مقدس هم‌تراز با امنیت است و ما نیز این مهم را در سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

وی عنوان کرد: باید با تمام توان همراه و همگام با مسئولان برای ارائه خدمت به مردم به‌ویژه محرومان تلاش کنیم، زیرا اگر همه توان خود را برای خدمت به این مردم پای‌کار بیاوریم به طور قطع توفیق‌های مهمی نصیب خواهد شد.

رجبی افزود: باید تمام توان خود را برای توسعه پای‌کار بیاوریم؛ زیرا بسیاری از کارهایی که قرار بود در راه پیشرفت کشور، استان و شهرستان انجام دهیم بر روی زمین‌مانده است و برای رسیدن به اهداف تعیین شده نیاز به کار جهادی و شبانه‌روزی می‌باشد.

در پایان این برنامه ضمن تکریم و تقدیر از زحمات فرمانده سابق سپاه بوکان سرهنگ پاسدارصمدمحمدعلیزاده، سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه بوکان معارفه شد.

انتهای پیام
captcha