جشن ازدواج 44 زوج با هدف نهادینه‌سازی ازدواج آسان در ارومیه برگزار می‌شود
کد خبر: 4120496
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی؛

جشن ازدواج 44 زوج با هدف نهادینه‌سازی ازدواج آسان در ارومیه برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جشن ازدواج 44 زوج با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ ازدواج آسان در لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب همزمان با ایام الله دهه فجر و ماه رجب المرجب برگزار می‌شود.

جشن ازدواج 44 زوج با هدف نهادینه‌سازی ازدواج آسان در ارومیه برگزار می‌شودرقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی، گفت: با حضور مسئولان شهری و استانی، خانواده زوج های جوان، خیرین و آحاد مردم مراسم جشن ازدواج 44 زوج در ارومیه برگزار خواهد شد.

وی گفت: معاونت فرهنگی و معاونت اجتماعی سپاه شهدای استان، سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه و بسیج پیشکسوتان، موسسه خیریه کاچار ارومیه همچنین سازمان‌های مردم نهاد و  اداره ورزش و جوانان استان در برگزاری این مراسم باشکوه مشارکت و همکاری کرده‌اند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین  رضا میرزاجایی برای خطبه خوانی، ایراد سخنرانی و ارائه مشاوره به زوج‌های جوان در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی مولودی‌خوانی، اهدای هدایا به عروس و دامادها و ... را برنامه‌های جانبی این مراسم عنوان کرد و گفت: امید است این سری رویدادها فتح بابی برای نهادینه‌سازی فرهنگ ازدواج آسان باشد، تا موانع اقتصادی و تجملات دست و پاگیر از پیش روی خانواده‌ها برداشته شود

انتهای پیام
captcha