۳۴ طرح هادی روستایی در سردشت افتتاح شد
کد خبر: 4120769
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
به مناسبت دهه فجر

۳۴ طرح هادی روستایی در سردشت افتتاح شد

به مناسبت دهه مبارک فجر یا حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم ۳۴ طرح هادی روستایی در سردشت افتتاح شد.

طرح هادی روستایی در سردشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسین خضری معاون اجتماعی سردشت، امروز، 19 بهمن در آیین افتتاح از 34 طرح هادی روستایی که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، گفت: با همت مسئولان شهری و استانی، ۳۴ طرح هادی، بهسازی و مقاوم‌سازی مساکن روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان با اعتبار ۱۱۲ میلیارد ریال اجرا شده بود، افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید.

وی به اجرای طرح هادی روستاهای گویزیله، بناویله بزرگ، جبرند و ولیو  در قالب اجرای سنگفرش، آبرو، دیوار سنگی بتن پلاک، جدول‌گذاری و زیرسازی و آسفالت‌ریزی با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی اشاره کرد.

معاون اجتماعی فرماندار سردشت گفت: همچنین بهسازی و مقاوم‌سازی ۳۰ واحد مسکن در ۲۰ روستای شهرستان با اعتبار ۶۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱ طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در قالب مسکن محرومین افتتاح شد؛ برای هر واحد مسکونی ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات و ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه همچنین در این ایام ۳۰ جلد سند روستایی اعطا شد، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، تلاش برای محرومیت‌زدایی بود.

انتهای پیام
captcha