رسانه‌های پاکستان انتقاد از عربستان را حق خود دانستند
کد خبر: 3382580
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۰
با وجود ممنوعیت اعتراض به سعودی‌ها؛

رسانه‌های پاکستان انتقاد از عربستان را حق خود دانستند

شعب خارجی: با وجود ممنوعیت اعتراض به عربستان در پی حادثه منا، تحلیلگران آزاد و شبکه‌های مختلف پاکستان اعتراض به عملکرد سعودی‌ها در این حادثه را حق خود دانستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه غرب آسیا، با وجود ممنوعیت پخش حقایق مربوط به منا و نقد دولت عربستان در صدا و سیمای پاکستان، تحلیل‌گران آزاد و شبکه‌های مختلف این کشور اعتراض به نحوه عملکرد عربستان و خودداری این کشور از برگرداندن پیکر زائران را حق خود دانستند.

نادیه مرزا، مجری برنامه تلویزیونی «نیوز ون» با انتقاد از این ممنوعیت گفت: متأسف هستیم که کسی برای دفاع از حق مردم سخن نمی‌گوید و زمانی هم که ما مطالبه کردیم جنازه‌های حجاج پاکستانی برگردانده و اینکه گفته شود چه‌ تعداد از حجاج کشورمان در این حادثه جان باخته‌اند، انگشت اتهام به‌سوی ما دراز می‌شود و می‌گویند که ما پول گرفته‌ایم تا از عربستان انتقاد کنیم.

بدون تعصب مذهبی تعداد کشته‌ها را اعلام کنید

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدامین شهیدی، نماینده مجلس وحدت مسلمین پاکستان در این برنامه با اعتراض شدید از ایجاد فضاسازی علیه شیعیان پاکستان، اظهار کرد: ما خواستار این هستیم که بدون تعصب مذهبی گفته شود که چند تن از حجاج کشورمان در این حادثه دلخراش جان خود را از دست داده‌اند نه اینکه چه تعداد از زائران شیعه پاکستان جان باخته‌اند!

وی افزود: کسانی هستند که حرف ما را به غلط تشریح می‌کنند و صریحا فضاسازی کرده و به فرقه‌گرایی دامن می‌زنند.

مطالب مرتبط
captcha